غریب 

   

اینجا،جای من نیست.. 

بر روی این زمین غریبم. 

 

این آسمان ،سقف خانه ی من نیست. 

 

نباید به اینجا می آمدم. 

 

این جا تبعید گاه من است. 

 

چه گناهی مرا به این غربت دور رانده است؟ 

 

(دکتر شریعتی)

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزاد سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
چطوری؟
تو دیگه چرا از شریعتی پست میدی
چه عجب قدم رنجه کردید حال مارو پرسیدید

سلام..خودم خندم میگیره اخه خیلی وقته نیومد..دیگه دغدغه شوهر و بچه وقت نمیزاره..خوب شریعتی دوس دارم اخه مخه ادبیاته..عاشقه افکارشم..

افشین پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ق.ظ http://rooidad1.blogfa.com

[گل] درود بر شما ..

------- بروزم با ---------

جشن چهارشنبه سوری که در پایان زمستان برگذار می شود نوید نوروز را می دهد.

جشن چهارشنبه سوری هیچگونه ارتباطی به جشن ها و مراسم فرهنگی عربها ندارد و هیچیک از قبایل کنونی آنها این سنت را اجرا نمی کنند.

این مراسم به هیچ دین و مذهبی وابسته نیست. این مراسم آریائی و پارسی میباشد.

جشن چهارشنبه سوری خجسته باد


جاوید باد ایران زمین [گل]

افشین دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ http://rooidad3.blogfa.com


[گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل]

درود دوست گرام :

سرودن و زمزمة " سرخی تو از من و زردی من از تو "

مراسم قاشق زنی -- در این شب آنهائی که ندار بودند با بر سر انداختن پارچه ای بلند به

درب منزل داراها رفته و با قاشق زنی کاسه ای میداند و آجیل و شیرینی میگرفتند بدون اینکه شناخته

شوند و بین شکل , طبقه فقرا هم سال نو را با همراه آجیل و شیرینی آغاز میکردند بدون اینکه کسی

متوجه این کمک به آنها شود .

----- جشن چهارشنبه سوری خجسته باد -------


هفت سین خودم را هم گذاشتم بیا پیشم گرامی ,,


[گل] ** خداوند نگهدار ایران باد ** [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد