هیچ چیز

همین چشم و دل و چشم هایم، همیشه...

باهمین چشم ودل، همین دل

دلم دید و چشمم می گوید:

آنقدر که زیبایی رنگارنگ است، هیچ چیز نیست.

زیرا همه چیز زیباست،زیباست ، زیباست؛

و هیچ چیز همه چیز نیست.

وبا همین دل ، همین چشم

چشمم دید ،دلم میگوید:

 انقدر که زشتی گوناگون است ،همه چیز نیست.

زیرا همه چیز زشت است ،زشت است ،زشت است.

وهیچ چیزهمه چیز نیست.

زیبا وزشت ،همه چیز وهیچ چیز ،

و هیچ  ، هیچ ،هیچ ،اما

باهمین چشم ها ودلم

همیشه من یک ارزو دارم ،

که ان شاید از همه ارزوهایم کوچکتر است ،

از همه کوچکتر.

وبا همین دل وچشمم

همیشه من یک ارزودارم ،

که ان شاید ازهمه ارزوهایم بزرگتر است ،

از همه بزرگتر.

شاید همه ارزوهابزرگند ،شایدهمه کوچک.

ومن همیشه یک ارزو دارم.

باهمین دل ،

و چشم هایم ،

همیشه

نظرات 1 + ارسال نظر
تنها چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ http://zanjire-yadegari.blogsky.com

سلام وبلاگ جالب و قشنگی داری بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم و اگه دوس داشتی منو با اسم زنجیر یادگاری لینک کن.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد